清秀小尼姑與有型靚仔醫生的混合體

哈哈﹗看見其他女博客玩三世緣,我也來八卦一下。

XX生人,個性有兩面,樂觀與悲觀情緒持續交替,一生衣食豐厚,如懂得發揮天賦口材,更可名利相收,如是女性則晚年運佳。

我是雙子座,的確有點口才,不過,沒有好好利用,只用來吃,所以無名也無利。對,現在運氣比以前好,證明正行晚運(哈,證明我老﹗)

前世

前生從淮國來本姓洪,為:清秀小尼姑。

後世

後世去鄭州黃家托生,為:有型靚仔醫生。

哈哈哈﹗大家唔恨得咁多了。

今生性格似白虎
你的性格有如一隻白虎,為人理智,屬於腳踏實地型,而且做事勤奮,喜歡嘗試不同的挑戰,是一個天性積極的人,而且處事亦能恩怨分明。缺點是對人要求過高,與同事難免有爭執。如是女性,會鍾情於成熟型的男仕。

嘩,很準呀﹗尤其是最後一句﹗推薦大家去玩﹗

今生衣祿寓意詩

「五月生人心性寬,封妻蔭子在中年,命中不犯刑沖破,管取名全利祿全 。」生於X時初,值此運如何,作事進退難,初年財未至,未限足才寶。

等運到。

其他八卦女子

  1. 揚眉女子
  2. 微小,卻滿有詩意
  3. Elizza
  4. 墮落天使
  5. Greenspace
  6. 三點
  7. 孖瑩
16 responses to “清秀小尼姑與有型靚仔醫生的混合體

  1. 我搵咗阿仔去算,居然話佢前世係奸丞相,姓司馬。
    喂!世界上最多係平民百姓,甚至乞兒,
    再好啲,做個有錢少少嘅農民或者工商人,
    再唔係,係有少少軍階嘅軍官。
    再另啲,中埋進士做過官好啦啩?
    指家做丞相,好難有機會做喎…
    重要姓司馬??
    唔通自從魏晉嗰陣咁耐,依家先至投到胎?

    今世話我個仔「個性溫和,為人勤儉」。有冇攪錯?
    完全錯晒!
    但係最離譜係話「父母有刑剋的危機」!!!
    大吉利是!一啲都唔靈!!!

  2. 我之前玩過喇, 同你都係一樣都係 “清秀小尼姑與有型靚仔醫生的混合體" 喎, 咁橋既!?!?!!

  3. 有型靚仔醫生?嘩,正喎,我可唔可以今世mark定你呀,我下世做堂口渣fit人喎,ok架,靚架。

  4. 我雖然不是八卦女博客,但是我也試了:

    前世:鬱鬱寡歡醜女!!!!!

    後世:太空食品品質檢定員????

  5. 揚眉女子:

    大家得啖笑啫。

    amo:

    玩吓啫,不要太認真。

    imak:

    係?難道我們同年同月同日同時生?

    三點:

    下世都唔知仲有冇堂口。嘿嘿。

    eric:

    哈哈哈哈﹗

  6. 當然係玩。要扮認真先好玩。哈哈~
    不過佢講我個仔「今生」,暫時都冇樣啱。

    有冇記漏?好似猛講前世同下世職業,冇講今世做乜喎!
    好滑頭!

  7. amo:

    你知你啦,講笑講到咁認真。

    係,真的有點奸茅﹗

  8. 嘩,個綱收齊D靚女的生辰八字啦。

  9. Michelle:

    未齊呀,還差你呀。 🙂

  10. 我不玩了,不過今天跟同事談起,她很喜歡這類的玩意,便替她看了: 跟你的一模一樣 !! 前世清秀小尼姑; 後世有型靚仔醫生… 啊,這麼多小尼姑醫生嗎 :S

  11. michelle:

    嘩,證明個網呃鬼﹗ 😡

  12. 唉!前世倒夜香,下世是搬運工人XD
    原來自己今世已經幸福無比

  13. 歐巴桑:

    你講真?真的笑到標眼淚﹗ 😆

  14. I am exactly that too. “清秀小尼姑與有型靚仔醫生的混合體”We have to compete for the same embryo next life.

  15. Judick,

    Don’t worry. We might be TWINS﹗

發表迴響

