女人不要犯賤

為何要委屈自己?

那麼辛苦,何苦呢?

9 responses to “女人不要犯賤

  1. 讀師奶… 乜咁大感觸呀?

  2. 吳藹儀 是不是 師奶?

  3. imak:

    想起朋友的情況,頗有感觸而已。

    singsiu:

    這年頭,自認師奶大有人在;人家沒有說自己是師奶,而你說人家是師奶就不太好了。我不認識吳小姐,所以不能回答你這問題。

    又:吳小姐的名字是靄儀,不是藹儀。

  4. 萁實呢, 會唔會同Demand & Supply 有關呢? 若果你朋友Supply夠既話, 就唔洗受Demand 既委屈啦.

    唔知呀, 呢樣只有你地, 或只有你朋友至知, 我估下咋, 有得罪, 請多多包函.

  5. DD:

    我不太同意用供求關係去解釋一些感情問題。

    就算有很多貨(甚至更好的貨),可以讓你選,有人是仍不放棄手中那件貨的。

    或者這樣說,這世上只有手上這件貨,你不要就沒有了,你不要會有其他人要,所以你說有人寧願犯賤。這更不應該。

    其實還有一個選擇:咪放手唔好要囉﹗

  6. 我都話我唔知頭唔知路架啦, 得罪晒.

    不過, 話時話, 莫講感情, 中意起來, 例如某隻牌子的鞋, 某隻相機, 話之佢有其他更好既, 都唔會選架啦. 所謂心頭好, 咪都係感情問題! 所以, 有時都話, 講理失感情.

    講開又講, 有個口甜舌滑的o靚仔講過一句話: " 任憑弱水三千, 我只取一瓢飲 " 真係氹死人.

    你問我呢, 真係有呢一瓢, 話知佢飲到肚痛肚瀉, 我都寧願受呢種委屈, 受呢種苦, 睇黎我都係犯賤. 講來講去, 都係當事人最清楚.

    長氣左添, 打到手軟, 悶死人, 閃!

  7. 可能是怕失去更重要的東西,所以有時會委屈自己吧! 又或者當事人不覺委屈呢! 當然,享受可能說不上, 但為了一些原因, 仍甘心去做.

    你的朋友真幸福, 有你替他/她著緊, 替他/她不值.

  8. Kam:

    呻完就算,最緊要對方識諗。

  9. DD:

    你不是這個靚仔吧?哈﹗你似靚女多啲喎。

發表迴響

