自畫像

me9

9 responses to “自畫像

  1. 嘩,咁靚……

    仔~~~~

  2. You have a positive healthy image of yourself. Nice drawing man.

  3. 荒靈:

    我都話我係靚仔醫生啦。

    lcl,

    Thank you thank you!

  4. wo! 藍寶石王子!

  5. yes… 好靚好靚

    真的好似"藍寶石王子",哈

    BTW: 我好buy 呢種面細細、眼大大的"纖細女性"形像

    靚太我冇講錯呀….

    幅畫你自己畫架?

    可唔可以睇埋亞包既"畫像"? 嘻嘻..

  6. 你教書時教乜野科架?
    畫你都識畫既!
    勁喎!

  7. 我正想剪這種髮型,不過怕剪完後悔!

  8. 周游:

    難道心理作用?又幾似喎,不過,藍寶石王子樣子甜啲。

    Selina:

    好嘢﹗有人鍾意我畫的公仔呀﹗

    mad dog:

    幾好啦。唔多唔少有點美化嘅。

    臻媽:

    不是教美術。我小時候想過做插圖師的。

    藍mama:

    我只適合剪這種髮型。

發表迴響

