男人不願意問路?

有一個老掉大牙的笑話:

為何要幾百萬條精子去令一粒卵子受精?

因為它們不會停下來問路。

社會學家說:因為男人不想別人知道迷路,是一個路痴。

男人是否不願意問路?

如果男人要問路,會問一個女人還是男人?

可能是以上的原因,男人迷了路,都不願意問路──向女人問路。

18 responses to “男人不願意問路?

  1. 我也不大認識會問路的男士。

    說起這個, 就想起finding nemo內dory說: What is it with men and asking for directions? 我看這片時聽到這句真的笑破肚皮。(http://en.wikiquote.org/wiki/Finding_Nemo)

  2. 嗯…其他人我唔知
    我呢中意試下自己搵路先
    真係搵唔到喇先會問路人
    通常會揀d個樣醒目既黎問
    不過如果路上少人都會見人都問既
    男女不分
    不過如果有靚女既就算唔係真係唔識路都上去問問喇
    😉 可以欣賞一下大自然既美景何樂而不為呢

  3. 我男女老少都問過,有得選,先問的當然是直覺會識路的人。

    我真懷疑片中那個女人的大手袋中容不容得下一支唇膏。

  4. 我就是死都不會問路的人。唔死人我都唔問,所以我出門一定先google map。

  5. 今日先有個男人問我好多次路噃. 🙂

  6. mad dog,
    Did you use mace and taser gun on him? I just love the commercial.

  7. LCL: haha, no lah!

  8. amy:

    哈﹗我忘了有這句對白。多莉真的很搞笑,我常扮她和馬倫在遇到深海怪魚的對白的。

    奕:

    哦。我自問個樣都很醒目,做遊客時都成日畀人問路。

    筆路:

    嗱,到底什麼人令你直覺認為會識路呢?

    那個女人肯定是做sales的。

    無物:

    咁請問你係男定係女呢?

    mad dog:

    哈﹗你一定係又醒目又靚女嘞。

    lcl,

    haha…you must have had a lot of such experience.

  9. 曾經問過父親大人, 他死也不答

    可能… 所以 GPS 是男人恩物

  10. Cat:

    哈﹗我不喜歡用GPS。

  11. 我見到遊客頭愕愕通常會主動埋去問佢想去邊
    畢竟我係外國都經常需要問賂
    都係將心比己遮

  12. 奕:

    咁我都會這樣的。 🙂

  13. 嘻嘻 ^^

    可能因為貓貓住在鄉下

  14. Cat:

    鄉下地方就不能用GPS了。上次去賓夕凡利亞州的Amish郡,我住的B&B裡的很多旅客的GPS就無用武之地了。

    還是人肉GPS好。

  15. 明明唔識
    都要扮
    搞到我成日行x枉路
    不過我多數唔出聲]:p

    但係呢去旅行時
    成日有人問我路
    咁係巴黎都算la
    我識答

    係日本都有
    我唔識日文嫁

  16. etranger:

    哈﹗你個樣醒目嘛。

  17. 有無聽過三點笑我
    就係得個樣
    估唔到我咁pig pig

  18. etranger:

    哈,就像我的超級路痴朋友的數口精到不得了一樣。

發表迴響

