娃娃版阿包

Maru洋娃娃

Maru洋娃娃

說真的,這洋娃娃有點像阿包。可惜阿包不喜歡玩洋娃娃。

圖片來源:Maru and Friends

15 responses to “娃娃版阿包

  1. 好靚女。

  2. wow…so sweet so charming~

  3. 嘩,阿包真是好漂亮!

  4. :O 咁大隻眼?

  5. 又真係好似喎!

  6. 筆路、lifeflavours、leona:

    謝謝讚賞﹗有人讚自己個女靚,開心死。

    奕:

    屬於大眼妹一族。

    sherry:

    我第一眼見到已覺得好似。其實去年也買了一個很像阿包的洋娃娃回家,不過,阿包睇了一眼話唔鍾意。 😦

  7. 我可以做人證,這娃娃有八成似阿包!但阿包雙眼精靈多了!:)

  8. 不得了

    阿包美麗,老爸老媽又廚藝了得

    你家門檻要墊高幾呎才行

  9. readandeat,

    可能阿包覺得娃娃太似自己,玩娃娃好像玩自己,會有點不安。這個故事教訓我買玩具真的要帶埋小朋友去揀。

  10. hongkieatlarge:

    哈哈﹗謝謝﹗

    孜媽:

    我家哪有門檻,你個仔想入我門?

    sherry:

    佢今早拿住芭比,話佢身材點解咁肉酸﹗

  11. 可愛兼靚女到爆,係咪混血兒都係咁靚呢?

    有其女必有其…等我迂迴地讚下某C9先…. 哈哈哈

    唔,點解我識既靚女都係有樣、有才既,唔公平呀呀呀!!!!!!!!! 自卑X 10

    不如生多件啦….亞包咁可愛,生多個妹妹陪佢玩…

  12. cute!
    我記得真係有公司幫人整公仔, send自己啲童年相(小朋友就自己相啦), 會整得好似… 多年前整整吓我又唔記得send去. 不過有人話似自己樣嘅公仔好似有少少freaky.

  13. selina:

    混兒兒未必一定靚的。我見過唔靚的。以前港姐也有混血兒參選,有一個就真的好唔靚。

    你好幸福喎,識親都係靚女?

    你估生仔是燒舊叉燒咁易咩?

    mad dog:

    我自己本身不喜歡洋娃娃的,覺得很恐怖,仲要似自己,仲驚。

  14. 唔靚既混血兒,我都見過,不過,以比率黎計,應該靚/偏靚既多些

    係呀,我工作地方好多靚女,又靚又smart,對比我就像一隻平凡豬,話樣貌唔重要,騙人囉 😛

    燒舊叉燒…. 哈哈哈,可能真係好易呢…都燒了一舊了,燒第二舊,應該唔難呢… 不過其實生唔生多個都冇所謂….

  15. Selina:

    樣靚的確有些著數。不過,最後還是要講實力的。

    好。我就去燒舊叉燒畀你睇﹗燒叉燒呀﹗

發表迴響

