花容十八變

記得之前有人戲謔某女歌手的國語發音不正,「看我七十二變」的「看」唸成「姦」,「變」唸成「遍」,大家聽歌聽到花容變色。

女藝人臉孔多變,這個恐怕已不是新鮮題目了。不過,看完後,也不禁驚嘆化粧師的手法高超。天生麗質的女藝人到底是否已絕種了?

雖然變臉後真的比以前美麗了,但是,改得太多,反而沒有了自我。所以,我還是認為Bobbi Brown的話是對的。

我喜歡看美女,但是,不喜歡看人工美女。

8 responses to “花容十八變

  1. 看落又真的有點誇!
    好似人人都可以做靚女,不過日日化咁濃的粧都好辛苦,結婚一天已覺得很不是自已,都是接受不做靚女的現實易D!!

  2. 又真係變得幾成功喎 🙂

  3. 做娛樂事業梗係要有靚樣喇……是她們的誠意來的。:P

  4. 我唔介意睇人工俊男美女。
    畢竟只係望吓,又唔係要同對方做人世。
    人工化之後養眼咗,對我哋嚟講算係bonus。
    而且就算醫生/化粧師技術高超,整容化粧之後都唔一定靚好多。
    天生麗質固然好,但係整容/化粧之後變得好靚,都可算係另一種得天獨厚。

    有啲人望落好平庸,甚至有啲醜,執吓就靚好多。
    由唔識打扮至識扮靚,個樣多數唔同好多,有乜出奇?
    好多人淨係換個髮型,觀感都唔同晒啦(可能靚咗,亦可能醜咗。)。
    讀中學啲女同學,好多一讀大學,打扮冇咁多限制,或者出嚟出嘢冇幾耐,
    就突然會靚好多。
    唔通個個都去整容?

    我覺得最恐怖唔係人工化,而係電視劇搵非合約女星「歌手」演,
    明明氣質似足家禽,但係角色偏偏係純情玉/淑女,貞烈不可侵犯。
    次次見親都想嘔。

  5. gwen:

    直情係鬼斧神工。

    我諗起化了粧不可以捽鼻捽眼就唔想化了。

    michelle:

    咁應該要恭喜吓人嘅。

    aulina:

    哈﹗你和amo簡直是孖寶。

    amo:

    哈﹗因為我唔抵得嘛。

    改變形象我也同意的,最緊要配合自己的本來氣質。

    我想了一輪才知道你說的「家禽」是什麼。哈。

  6. aulina:

    你呢句話啟發我兩樣嘢:

    第一:太多誠意會令人反胃。

    第二:全世界最有誠意嘅娛樂圈名人可能係mj同夏蕙姨。

    readandeat:

    做呢行有男有女;
    如果淨係講女,可以用清遠、龍崗,香港近排重有嘉美、康保同煲呔。
    但係雄性家禽有咩名種?我唔係幾識喎。
    只好以家禽統稱。

  7. Artificial flavoured vs naturally beautiful: The choice is clear !!

  8. amo:

    越扯越遠,哈﹗

    Haricot:

    我真懷疑天生麗質的都去了哪裡。

發表迴響

