投資無道

記得初出茅廬時,看到身邊的同事、同學去投資,於是有點心動。那時候,老師跟我說:你要有閒錢才好去投資,因為投資不是一定賺的,而且也不是短期可上岸的。

緊記這點,我第一次投資是花了一點錢去買外幣。有一天,要離港出差,回港那天,買的外幣狂跌,真的是十元跌剩個幾那種。收到月結單的那一天,真的欲哭無淚。不幸之大幸是,我不是拿整副身家去拚。

第二次投資是跑去買股票,因為老友說有內幕消息。於是大家重鎚出擊,結果如何?跟客戶在電話聊天時,對方說不見了三個月人工。我只不見了區區一個半月,唉,也不好意思跟人家鬥慘了。

所以,你問我會否再投資。我都會耍手搖頭。情緒容易波動的人,更不應投資,否則賺到的錢都不夠買驚風散。我不奢望發大達,也沒夢想要錦衣玉食(老公有云:有錢人拉的屎跟我的一樣臭)。在這個驚濤駭浪的時世,平凡是福。

7 responses to “投資無道

  1. 平凡是福, 懂得欣賞平凡更有福!!

    有很多窮半生貪太多,要太多,end up lose themself, and never happy! never know what is happy!!

  2. High-risk investment is a form of gambling – no doubt. It is not for the faint of heart. As you say, peace of mind and good health are important too !!

  3. 論股票投資我唔見左超過七個月人工囉… 還未計有那超 PK 的 MPF ( 真係揀乜都蝕,已經轉晒保本基金,但都係睇住個單位價格一路跌,都唔明點解冇savings呢個option,起碼唔使蝕,仲要老奉俾佢地抽 1-2 % 管理費 (不理賺與蝕,風雨不改照收,超低能,頂,呢些錢佢地幾易賺呀~)

    但老實講,我仲睡得著,心情唔算好大影響,可能亞Q式諗住有生之年股票實升番(其實有點危~),只係當將呢些錢量化為 n 對鞋/ n 件褸/ 想試未試的激光,對比自己平時的慳家,就會覺得傻~

  4. 買外幣買股票都好,起碼仲有返家鄉的希望。我以前玩窩輪玩到發神經,好景時賺少少當正自己輪神,點知一個浪埋來跌到黐肺,全部變廢輪,輸到嘔突!一路想買chanel都唔捨得,如果唔玩窩輪,買十幾廿個2.55都仲有找…講起呢樣真係無謂鬥慘。嗚…

  5. “老公有云有錢人拉的屎跟我的一樣臭"?? 哈,我又唔算廚神會說這麼多廣東話 😀

  6. 投資是 necessary evil. 沒有投資啲,永遠冇法退休。投資失敗,也一無所有。以前以為分散投資一定安全。今非昔比。最安全是把層樓攻完吧。起碼不用訓街.

  7. gwen:

    知足常樂是我做人的格言。

    Haricot,

    My goals are very simple: to live happily.

    selina:

    此時此刻無謂多諗。

    yaya:

    咁你又狼死啲。咁買少啲花花裙囉。

    michelle:

    哈﹗我其實成日講埋呢啲嘢嘅。

    exile from hk:

    咁我而家供的退休金,都算係投資嘅。

    已供完樓,所以沒有欠債。

發表迴響

