周末名采:壞習慣

我有許多壞習慣,其中之一是擦眼睛。不只一次因為擦眼睛擦出火,結果擦出了炎症來,要去看科醫生。(謝謝各位提醒﹗)

有一次,因為太嚴重,眼睛下眼瞼的粒粒發炎了,含了膿,要勞煩醫生用針放膿。過程雖然不太痛,但也嚇得半死──十足恐怖電影劇情刀片劃眼一樣。

現在比較乖了,眼睛一癢,只是不斷眨眼,或者用清水沖一沖,分散一下注意力,不再常擦眼睛了。

其他習慣

Wordy – 慣
Vince – 習慣
Jessica – 新生代
Alex – 思念是一樣很玄的東西

8 responses to “周末名采:壞習慣

  1. 姐姐, 做乜你擦眼會擦到要睇牙科醫生架?

  2. 我細個都試過生眼瘡,做小手術果時超級驚會盲呀!

  3. 牙醫?眼醫?拼音問題?

  4. 牙醫如何幫助你呢?
    係吾係叫你睇清楚吾好找錯醫生!
    哈!哈!哈!哈!

  5. 擦眼睛擦到牙醫去?這還是第一次聴.

    可以試試eye drop呀!!

  6. 哈哈哈哈哈﹗

    我現在睇到也笑到傻﹗﹗

    不好意思,我又錯字了。(為何我成日都將「眼」打成「牙」呢?不是拼音問題,我用倉頡打字的。可能是腦有問題﹗﹗哈哈哈哈﹗

  7. “我成日都將「眼」打成「牙」" … 這可否算另一個壞習慣呢? 哈哈

  8. tintinbright:

    對對對,我要注意一下。哈﹗

發表迴響

