生日逛街有著數

到健康食品超市買完菜後,順便到Sephora逛逛。平時如果有時間,我都喜歡到那兒試用店內各種產品。

正在店內試用產品時,有店員走過來問我有沒有興趣入會。我通常都會耍手搖頭。

但是,這次是不用填地址和電話的──即是說,不會收到垃圾郵件和電話騷擾。

我心動了一下。

店員跟著說:「生日那一個月,你還可以在店內取禮物。你幾時生日?」

我說了。

店員說:「噢,你現在就可以去取禮物了。」

於是,我免費拿了一盒lip gloss出門口。

lipgloss

12 responses to “生日逛街有著數

  1. 那就趁這個月多點去逛街了,分分鐘著數拿到手軟。

    不過,小心忍唔住手,到時就……呵呵呵!

  2. too bad, we don’t have Sephora here….

  3. 洛言:

    我這種孤寒鬼,當然有嘢送才去啦。

    gwen:

    你們那兒沒有??噢,可以上網買喎。

  4. 對我呢挺算死草黎講,香江除左正日可以免費入海浪公園個場之外,除左D酒店既所謂折扣"補飛"之外,就好似冇咩著數喇!

  5. 臻媽:

    幾好用的。

    奕:

    正日可以免費去海洋公園?點證明?帶張出生紙去?

  6. 哈哈~都得既。不過唔洗咁麻煩囉!

    你梗係離開得太耐喇。冇理由呀,你早排先返過黎!

  7. 奕:

    我講小朋友去呀。我梗係攞身分證啦。

    我上一次去海洋公園已是十年前的事了。

  8. 嗯…我唸學生證、手冊都得掛

  9. 奕:

    謝謝介紹﹗到時唔知會唔會用得到。

  10. 呢個policy以經推左三年喇(我都係第一次去),斷估應該冇咁快玩完掛

  11. 奕:

    咁大家都希望佢無咁快執嘅。

發表迴響

