一年買多少衫

新婚少婦許下諾言:一年只買二十件衣服。

我很少買衣服的。衣櫃裡的衣服有些是我十多年前買下的,現在也合穿。

數一數我今年至現在買了什麼衣服(我連鞋子也計算在內):

種類                                        數量

桃紅色背心                               1

黑色紡紗襯衫                           1

紫色長袖T恤衫                         1

黑色紅花長袖T恤衫              1

黑色涼鞋                                    2

紅色碎花短袖T恤衫                 1(不是我買的)

黑色風褸                                      1(不是我買的)

鬥少?哈﹗我肯定贏一條街了。

25 responses to “一年買多少衫

  1. 好多黑色紅色喎!

    鬥少,我一定趴街!

  2. 你們用一年買多少件衫來計,我則用多少年買一件衫來計的。哈哈!

    是男女之別嗎?

  3. 我贏喎,我好似只係買咗3件!!

  4. 我也好少呢, 今年才買了3件衫1雙涼鞋哦

  5. 即係咁, 各位叔伯兄弟…你地肯定無記漏左上個月大減價同聖誕後大割引仲有前幾個星期唔覺意買落個件咩同咩咩??

    (噢,忘了自我介紹,我咪就係嗰個購物狂新婚少婦囉)

    (仲有,咪同我老公講你地買咁少衫,佢仲以為緊我一年買廿件係神績黎架)

  6. >佢仲以為緊我一年買廿件係神績黎架

    即係佢以為多定少呀?

    >鬥少?哈﹗我肯定贏一條街了。

    係咪淨係同c9鬥先?

    又,其實係咪結左婚(又會打理屋企支出)既女性先會慢慢變得實際一D呢?
    識得節儉絕對係現今呢個年代少有既美德!

  7. sounds fun ! i may win as i don’t even remember if i’ve bought any this year… oh yes one red T-shirt… also perhaps one T-shirt, one scarf, and one shoe bought in hk exceptionally 😛 the shoe is so cheap costs only 100 hkd, by the way am so regret not having bought more…

  8. i might be winning here… since I moved to VT… I hardly shop.
    I got a 格仔 shirt and a green top at the same time… (cause they were so cheap… the total of two was less than 30USD)

    arrrrrg… okay… i also got a Vest… the winter clothing is on sales… it’s 羽絨…I haven’t buy a 羽絨 for so many years… the old one has been like… more than 10 years… so it’s fair to buy a new one.. and it only cost me less than 40 USD.

    wait a min… darn… i also got a top and a jacket while I was in Vegas… darn… total of five items…. am i losing here… o… i saw someone w/ only four items up there… darn….

  9. 唔駛爭,陀住個囡至今先買咗條裙。仲唔贏9條大街?

  10. 嘩,點解大家對呢個題目咁有興趣??

    karol:

    其實我也很多衣服是湖水藍和綠色的。

    黑色「襟」烏糟嘛。

    洛言:

    我估是性格問題。

    我老公也是幾年才買一件衫的。

    aulina:

    喂,你點同吖?你生完喎。唔算唔算唔算。

    H.:

    原來一眾師奶真的很慳家的。

    Dra:

    哈﹗以上衣服我都是大減價時才買的。如果沒大減價,數量會是零﹗

    dreaminghk:

    你買了幾多先?

    奕:

    好,你買了多少件吖?

    michelle:

    我上次返香港買了一對涼鞋,廿蚊咋﹗﹗現在仲著得﹗﹗撞鬼﹗我做乜買了兩對新涼鞋?在香港買了一條雜牌牛仔褲,七十蚊,抵到爛﹗﹗

    gwen:

    哈哈﹗看來是H贏了一個馬鼻﹗﹗

  11. audreyma:

    唔係吖嘛??﹗﹗

    臨尾殺了一個柯特利媽出來﹗﹗﹗

    好好好,你贏晒﹗

  12. 引用通告: 鬥cheap « C9 Ai Mei Li 師奶愛美麗

  13. 真係配服audreyma! 咁都得?

  14. Sherry:

    師奶都係咁架,我估。

  15. 係因為我等要湊仔/女既c9根本就冇乜機會著+買靚衫, 我陀女嗰陣直情一件衫都冇買過

  16. H.:

    不是講笑。我生完之後兩年才去剪頭髮,頭三年都未買過一件衫,第四年才買了一件背心和一件羽絨。兩年前開始,才去買吓護膚品搞搞塊面。

  17. readandeat:
    我都唔買衫ge~~

  18. dreaminghk:

    你仲著緊BB衫? 😀

  19. sherry, readandeat:

    對唔住對唔住,昨晚有人指正: 今年母親節明明送了件白恤衫給你嘛。

    自己不用給錢,印象不深,唔好意思。

    我雖然少買衫,但看見喜歡的,總不理價錢多少,誓要買回來。

    好彩我又較奄尖,否則真不得了。

  20. audreyma:

    不是你買自然不算了。 🙂

  21. readandeat:

    差唔多啦~~ haha

    其實係有人代勞

  22. dreaminghk:

    要學吓自己買衫嘞。

  23. 喎…喎..喎…投降啦

  24. dra:

    哈哈哈﹗或者第時後來居上呢﹗

發表迴響

