這個也要禁播?

在網上四處蹓躂,看見有博客寫家長投訴一個朱古力廣告,理由是教壞小朋友。

我去Youtube看看這廣告,是有點無厘頭,但不知道壞在何處。

至於好笑與否,我覺得下面抄這廣告的老外節目更好笑。

這個是兩個小朋友的模仿版,也很好笑。

網上還有很多,大家有興趣可上youtube找找看。

16 responses to “這個也要禁播?

  1. hahaha 看了你的 google shared 後我也剛剛到 youtube 找了來看,真的有點無厘頭,跟產品好似無關係,也不覺得特別好看,不過實在也未能看出教壞小朋友的地方啊,唉,要是小孩子連蹙眉也不獲准玩一餐,童年的歡樂在那裡?

    哈哈,第二個最好笑 😀

    哈,吉百利這一招又幾成功,成為 talk of the town !

  2. 令我突然掛住周星馳,無厘頭之王。

  3. 香港人現在乜都投訴,小朋友就極受保護,其實是受盡剝削。

    較早前的教科書投訴事件都是這樣。莫名其妙。

    再這樣下去,莫講創意,連生活都冇乜意思。

  4. 冇辨法,香港而家搞到道德泛濫,乜o野都話教壞細路,話就話保護細路,實際不如話泛道德主義作崇!

  5. 我唔覺得乜野特別,不過,我個仔鍾意睇!
    唔知點解!

  6. 香港現在的流行文化正是投訴! 如斯家長不正有點似成龍嗎? 要求官員乜都管.

  7. michelle:

    第二個我直情睇到笑到咭咭聲。不過,要睇完第一個先睇才好笑的。

    我給阿包看第一個。佢話佢地係robot,冇可能蹙眉蹙成咁。

    周游:

    周星馳又真係好無厘頭。

    洛言:

    我覺得冇乜嘢,得啖笑,大家太緊張了。

    athrunz:

    什麼是泛道德主義?

    臻媽:

    哈哈﹗叫佢蹙嚟睇睇。

    tintinbright:

    我覺得不是想畀人管,是想管人就真。

  8. 我也猜是電腦之作,好我也等女女回來給她看看有什麼反應 🙂

  9. michelle:

    睇吓啲小朋友有乜反應都好。

  10. 扮得好似呀~~

    我第一次睇仲以為係賣SE 手機…..

  11. dreaminghk:

    其實我都唔知佢想賣乜。我冇食呢隻牌子的朱古力好耐了。

    什麼是SE手機?

  12. readandeat:
    係 Sony Ericsson

  13. 真係好得!

發表迴響

