鬥cheap之衣服篇

上回講到要鬥cheap,大家看完這篇,還有膽寫嗎?

shirt

什麼時候買的?

大槪兩個月前。

衣服類型?

長袖T恤衫

價錢?

US$5.99,清貨大減價,店中只剩兩三件,都是我的尺碼。

牌子(如有)?

UNIQLO。

對衣服的評語?

很薄,布料不是純棉,有彈性,身有贅肉或有小肚腩者不宜穿,所以,這件衫很有警惕意義。我喜歡領口夠大但不暴露。

還有人cheap過我?

Andreyma

Sherry

Leona

大頭妹

肥肥媽媽

Hongkie at Large

10 responses to “鬥cheap之衣服篇

  1. 哈哈哈, 我夠膽寫!你等陣就睇到!

  2. 引用通告: Cheap衫 « 我之試寫室

  3. wait till you see mine ;p hehe!

  4. mm…. i don’t think i can beat yours….. anyway, i don’t remember how much they were… I only remember that the shirt that i got are really cheap…like around 19.99 or 15.99 somewhere around there.

  5. 我還未想到呀,唔係好記得前排買件T-shirt 幾銀...

  6. 原來你呢件係Uniqlo的! 我今日係 Uniqlo 買左一件 top 係£2.99,即係大約 USD4.8,平你少少… hehe… 最衰我冇帶學生證,否則仲有多10% off!!!

    不過而家要訓lu… 等我聽朝起身寫! 🙂

  7. 領口大但不暴露,同樣!

    因為顯得臉小,鎖骨感?

  8. 想參加, 但唔合資格, 因為唔係最近買的, 而且件衫已不知所蹤, 相都冇得影….

    anyway, 志在參與 (唔上自家blog啦, 純粹齋講):

    什麼時候買的? 7年前

    衣服類型? 晚禮服

    價錢? 1 penny (千真萬確, 美金1仙!!)

    牌子(如有)? 唔知, 不過響 Macy’s 尋寶尋到的!

    對衣服的評語?1仙有件全新連tag大型連所百貨店買輕紗裙晚禮服絕對出得大場面因為結婚擺酒時著… 仲想點? 😀

  9. 我有條黑色返工裙hk$10咋, 不過我無相機....點算

  10. sherry、hongkieatlarge:

    謝謝同我癲﹗

    gwen,

    hahaha…thanks for telling us.

    michelle,

    Any idea yet?

    wiwiana:

    英鎊現在跌,之前是一兌二的,你未必贏到的。

    audreyma:

    係呀,我面圓圓,但得排骨,沒計啦。

    馮師奶:

    七年前???

    耐咗啲噃。

    不過,梅西有咁平,真係唔知。

    dra:

    快些叫老公買相機﹗

發表迴響

