多毛

這個在留言中寫過,怕大家看漏了,其實是我想多騙一天稿費。

(一)

他:你有很多毛﹗

:﹗?

其實他想說:你有很多頭髮。(You have a lot of hair)

(二)

他:你的毛好靚。

:?﹗

其實他想說:你的頭髮好靚(Your hair is pretty)。

*註:以上對白是全用廣東話進行的。

9 responses to “多毛

  1. hongkieatlarge:

    你有冇聽過?

    臻媽和周游:

    我老公識講廣東話的。

  2. 丫, 我真係見過你d 毛架, 確係又多又靚, 哈哈.

  3. 我那個是不懂廣東話的--他只會說多謝唔該之類的簡單字句。

    不過最近我個仔跟我玩的時候,他本想說「我不認識你」,但卻說成「我不知道你」 (I don’t know you)!

  4. 怒火:

    哈哈哈﹗好彩係你講,否則嚇壞人﹗

    hongkieatlarge:

    佢地周不時都有呢啲美式廣東話出現,有時聽到你唔知點答。

  5. 你老公識講廣東話??
    咁『利害』!

  6. 臻媽:

    半桶水咋。

發表迴響

