你看﹗

與小朋友在路上走。

小朋友:「你看,貓尾草﹗」

:……

***

小朋友:「你看,Robin bird﹗」

:……

***

小朋友:「你看,rollie-pollie﹗」

:……

***

小朋友:「今天吹東風。」

:「這個你也知道??」

小朋友:「你看﹗」(指著人家屋頂的風向儀)

:……

13 responses to “你看﹗

  1. 🙂 小朋友觀察力同記憶力都好強架!

    想當年……….. 唉!

  2. 奕:

    想當年……大家咁話啦。

  3. 🙂

    以前聽見外婆"想當年"果陣,我個腦裏面就會出現一個畫面…

    依家我已經開始唸緊點死喇!

    :p

  4. 奕:

    點解又係你?﹗

    嗚﹗冇人睇這邊的文章的。

    睬﹗有排都未死住。

  5. 唔得架?

    因為我C9囉!

    哈哈…其實我已經瓜左,所以真係冇"人"睇呢邊,個個比我嚇走晒。 😉

  6. 奕:

    當然得﹗歡迎歡迎。

    不過來來去去得你一個,有點悶啫。哈哈﹗

  7. That’s intolerably smart of her. You got some good production out there.

  8. lcl:

    首先要膜拜你,謝謝留言﹗﹗

    你說中我心裡的話。哈哈哈﹗(又拜多一拜)

  9. 我有睇有追架!肯定好多人都有。

    二手店亂七八糟時由的確令人尋寶慾大跌,我好彩,幫襯開那兩間有紋有路,仲將二手衫分好晒顏色,我通常先從大紅橙堆開始搜索:)

  10. 周游:

    謝謝﹗

    你那間真整齊。我也去過分好顏色的二手店,不過我通常去看綠色和紫色。

  11. 下次貼類似rollie pollie的youtube link前,唔該先貼個警告囉

  12. 仲又,乜冇人睇!我10日冇睇reader,未睇readandeat前糾先厘呢道8呀!(因readandeat處太多。。。要慢慢嘆…)

  13. 阿四:

    睇啫,使乜驚。我畀人按住放條蟲落手咪仲大件事。

    有時間就多寫,因為忙起上來,留言也沒時間覆的。

    謝謝捧場﹗

發表迴響

