97有感

婚前,97磅;婚後,97磅。

生女前,97磅;生完後,97磅。

現在,仍是97磅。

***

如果我說要減肥,我會被人打;

如果我說我不用減肥,我一樣會被人打。

22 responses to “97有感

  1. 有冇諗過呢篇文章淨係出街都會比人打? *grin*

  2. Just don’t hold on to more than one helium balloon, you might just float away like the Balloon Boy or Curious George on Thanksgiving Parade.

    Yes, you deserve a beat up. Most Americans over eat and overweight, what’s wrong with you? You try to disappear behind a lamppost?

  3. 哈哈,你呢排打得少定喇!

  4. 馮師奶:

    所以我不敢貼相囉。唔係畀人打得仲勁。哈哈哈﹗

    lcl,

    Believe or not, I was once almost blown away by the strong wind on the street. If I could hide behind a lamppost, I think you could fly.

    奕:

    係打毛線打得多啫。

  5. 長度哩長度係邊?

    光有重量是不夠想像啊。

    仲有,讀食你有沒類似問題:即便磅數不變,形不同了啊。

  6. audreyma:

    我穿童裝的。哈哈﹗

    不用想像了。

    形?我的身形真的沒有怎麼變。十幾年前的衫褲也可以穿得下。如果你是指胸前兩團肉有沒有變,暫時地心吸力還沒有影響我。

    不過,個樣殘了。

  7. no no. 俾你激死,我是指整體形狀呀,舊衣都穿得下,但就不是那麼回事了。

    個樣殘?冇緊要,睡個好覺,美顏自然來。

  8. 我有好多存貨,分D俾你丫:)

  9. 真係…..無野講!!

    磅數無變,個型,有無變呢?
    我重之前幾磅,不過大左一個碼喎!

  10. audreyma:

    噢,是我想歪了。

    昨晚沒有織東西,去睡個好覺了。

    周游:

    夠派街坊嗎?

    菲妮媽:

    咁我膊頭以上都可以見人嘅。哈。

    臻媽:

    你咁樣仲話大咗一個碼﹗﹗﹗

  11. why 如果我說我不用減肥,我一樣會被人打。?

  12. dra:

    你不見現在群情洶湧嗎?

    阿四:

    差不多啦。

  13. 之前着 S-M 碼, 依家着 L 碼!
    腳又大左1-2 個碼!
    成個架, 大晒!

  14. 臻媽:

    腳都會大?咁你大肚時一定重了許多。我老友大肚時重了六十幾磅,生完收唔番。另一個重了四十幾磅,生完也大了成個碼。

  15. 穿童裝?!好厲害喎﹐我買童裝俾小魔星咋~

  16. Jenni:

    呢度的小朋友發育良好,童裝在我眼中跟成人裝沒分別。 😀

  17. 腳都會架!你無聽過咩?
    以前啲鞋全部唔啱着!

    我重左五十幾磅!
    我都好彩,收唔晒,都唔差太遠!
    (不過,細返一個碼好啲!)

  18. 臻媽:

    生前會水腫穿不下鞋子我就聽過,不過沒有發生在我身上。

    我朋友腫到戴唔落戒指添。

  19. 好羨慕呀! 我細細粒都唔止97啦!…好細好細個時就有….依家….說不上要好努力減肥, 但回到香港已經被人當肥人看待….生完B都唔知收唔收到身….唉!!!!

  20. gwenzilla:

    所以我試過有一個階段是很胖的,你可以話係baby fat,我就覺得很胖了。

    不用擔心,到時先算啦。生咗你仲有排擔心啊。

發表迴響

