我中毒了

為了以毒攻毒,今天我去了另一家毛線店買東西。

選這家店的原因是:想找一隻評語不錯的襪子毛線。

結果買了以下東西:

  1. 這隻襪子毛線,1扎。
  2. 小朋友手套的毛線,2扎。
  3. 3號Addi的40寸環針。家中其實也有3號可換針頭的40寸環針,不過要駁線,且是竹針,所以想試一下這個名牌子不用駁線的金屬環針。
  4. stitch holder
  5. 鈎針,遲些學怎樣用鈎針編織

總共花了七十多塊。

咦,我的分類裡面竟然沒有「揮霍」。

12 responses to “我中毒了

  1. 係嗜好就唔叫揮霍架啦!
    我係識鈎唔識織,同你相反。最近我睇書,好似織襪難過織手套,你覺呢?
    (我依家織緊最簡單的上下針頸巾)

  2. 係咁架喇, 一織開就成日想織。我未用過竹針, 不過前幾日買咗對賿針,結果都係用番對Addi, 好似"滑"D, 好織D咁。

  3. 呢個係你新玩意?
    以前都有織架,係咪呀?

  4. yaya:

    你呢啲叫魔鬼。

    襪子的構造比手套複雜,用的毛線多,所以比較難織,腳跟位和腳眼較麻煩。不過,只要跟著織,就沒問題了。無指手套很易織的,有指手套只是重複拇指位四次,其實不算難織,只是麻煩。

    我第一件作品也是上下針頸巾。

    菲妮媽:

    係呀,不想停添。好好玩。

    竹針我喜歡拿上手較暖,又輕。

    未試過Addi,所以買支來試試。

    臻媽:

    吓?以前咪就係中學時那一堂編織課了,我中學家政課時織的那一條頸巾拿了一個C,中間至今我從未織過東西的。

    係咪好勁呢?哈哈﹗

  5. 嘻嘻,我同你相反,大部份都係用Addi,反而3號同埋而家用緊的2號先係Knitpick木針。我絕對係Addi的Big Fan,但覺得織襪用木針都唔錯,冇咁容易甩針。

    你唔算揮霍啦,毛線織針這些東西買來都有用,比起買名牌袋同衫,真係一d都唔算揮霍呀!

  6. 信我, 你一點不揮霍, 只要買了會用就不揮霍 (所以我剛買了我的救星: la mer concentrate…_

  7. wiwiana:

    我不是太喜歡金屬針,不過,現在的竹針需要駁線才有40寸,所以想試用Addi。

    Addi最細的可換針頭是4號,不過,他們的線有40寸,不用駁,不過,沒有16寸的線,織帽子就不是太方便。

    我剛才在Knitpicks訂了雙頭針,講你都唔信,我去了三家毛線店,都沒有我要的6號針和7號雙頭針﹗﹗有一家店有,不過超貴。連Webs也好像斷了貨。大家是否趕著織手套呢?

    我在織手套,織到收針要用雙頭針。希望一個星期內收到貨。 😦

    我不敢計算自己買了多少有關編織的用具和材料了。幸好,書是向圖書館借的,省了不少錢。

    我剛才在毛線店看見顏色漂亮的毛線,買了回家,打算織斗篷。

    Dra:

    買了La mer什麼先?除了那隻cream外,其他我覺得效果普通,不值這個價,尤其是眼霜。

  8. “la mer concentrate" – trust me, even better than the cream de la mer, try this and there is no way back…

  9. dra:

    你幾時做了魔鬼?

  10. 嘩!
    真係好勁喎!
    我以為你係熟手技工!
    自己睇書,自己學!
    不得了!

  11. 一直都係, 唔信你問下leona….

  12. 臻媽:

    其實我想自己讚自己。 🙂

    dra:

    咁Leona定力好囉。哈﹗

發表迴響

