我也會……?

打電話跟香港的老友聊天。

我忽地爆出一句:「我在學織東西呀。」

老友呆了一呆,大笑起來:「你粗手粗腳,也會編織?﹗﹗」

***

給幾年沒見的朋友寫電郵,還附上上次煮的八寶鴨照片。

朋友回郵說:「嘩,原來你會煮東西的﹗」

***

嗚……這兩個博真的是我寫的。

7 responses to “我也會……?

  1. 唔,你証明了’我都做得到’ 🙂

  2. 做左人阿媽、老婆係會突然變得好博學多材㗎

  3. 我媽現在依然會同我講, 你煮的蝦真係熟, 記得(省下十分鐘教我如何煮)煮熟先如食呀.

  4. 最怕她們和你說嘩你一點都沒變啊

  5. 我支持你吖!!!

  6. michelle:

    你都得架。

    jenni:

    直情十八般武藝樣樣精。

    grace:

    係咁架啦,你第日老咗一樣會咁同你個女講架。

    audreyma:

    我個樣和身材冇乜變。呢樣至啱聽。 🙂

    臻媽:

    嘩,波牛識煮飯識織襪喎﹗

    cr:

    多謝多謝﹗我遲些又去學一樣我從來未做過的東西﹗

發表迴響

