滿月

小朋友每天都問:

「我的洋娃娃,今天幾多歲?」

洋娃娃在去年的平安夜出生,今天剛好是一個月零一天大了。

小朋友說要慶祝洋娃娃滿月了,阿媽要給洋娃娃趕織一條牛仔褲﹗

後記

有人說我三頭六臂,真的有六臂就好了,八臂更好,唔該。

7 responses to “滿月

  1. 阿包只乜野叫滿月?
    外國人有無呢啲慶祝架?

  2. 妳還真好性子呀,我想我不會是一位好性子媽媽啦,我才不去織呢!!

  3. 不叫你擺一圍滿月酒已經很好了~~~ 呵~~~~ LOL

  4. 臻媽:

    當然不知,外國人沒有滿月這種慶祝,一歲生日就有,跟擺滿月酒差不多重視。

    gwen:

    冇計啦。我以前也不會想到自己會搞呢啲女人嘢的,可能你到時也像我一樣,乜都肯制。

  5. bakingmaniac:

    所以不要提佢。

  6. 洋娃娃要找個伴了 XD

    哇哈哈哈!

    死未 :p

  7. 奕:

    你呢句話如果用在鬼故都幾恐怖。

發表迴響

