有其母必有其女

今次輪到我了﹗

8 responses to “有其母必有其女

  1. 好鬼得意呢。
    咦,你搞到我又覺得生女好D呀。

  2. 好開心囉, 可以母女裝。

  3. 好靚好開心!

  4. 哦,妳們有一樣的水鞋呀!好cute呀!

  5. Do people say you are sisters now?

  6. jenni:

    咁你快啲生件啦。

    菲妮媽:

    我想買童裝衣服加大碼,咁就真係母女裝了。哈﹗

    周游:

    我都覺得幾靚。

    gwen:

    謝謝﹗

    lcl,

    What do you think?

  7. wow!!! 靚爆!!! 鄙視情侶裝的同事, 又喜歡母女裝喎! 媽媽真奇怪!

  8. milkcandy:

    我以前也會覺得好怪,不過現在又覺得好得意喎。

發表迴響

