母女裝

Liberty這次的銷情不錯,除了童裝。小朋友選了一條裙。美國小孩長得可高呢,大碼我也合穿。

於是……

13 responses to “母女裝

  1. Wow!! So pretty and soooo sweet!

  2. wow!好fit吖條腰!件衫自己車㗎?

    你隻手好….媽媽,不過個post好似有啲唔自然(好似強調咗食中二指)。

  3. 正!人和裙都:)

  4. 今次重唔話得你 fit ;?

  5. 很好看的裙呀,成日見到人家穿花裙好好看,自己總是不懂選花裙。

  6. 嘩, 咁正, 我又去試吓先。

  7. 很漂亮… love this style (雖然覺得呢種cutting 既衫超蝦人著! )
    咦..亞包那一抹金啡色頭髮.. 很可愛呀..構成一幅美麗畫面。

  8. 好靚呀!!!你真係fit 到漏。呵~

  9. 好靚呀!
    Sweet 都暈呀!

    羨慕!

  10. wiwiana:

    不知出街時會否被人眼望望。

    奕:

    買的。我對手好粗的,青筋凸現,拍恐怖片都可以勝任的。

    周游:

    因為你看不到我的麒麟臂啫。哈﹗

    Just Little Something:

    什麼小說呢?

    michelle:

    唔好玩啦。

    gwen:

    碎花比較易穿,花太大朵的就比較蝦人著。

    菲妮媽:

    應該仲有好多貨的。

    selina:

    其實夠瘦就會著得okay的。小朋友著得靚過我好多。

    B.M.:

    我其實是瘦,不是fit。

    臻媽:

    形象顧問很掂哩。

  11. 嘩靓得妳2個ㄚ 🙂

  12. 阿四:

    電腦壞咗?去了大陸?做乜用簡體字?

    你快啲打扮吓小C啦。再大啲,佢地真係睬你都傻呀。

發表迴響

