留言

15 responses to “留言

  1. 哈哈哈!笑死叔叔,阿媽都玩。小朋友真有點似 Halls,多多辣,帶點甜:〉

  2. 呢個小朋友真係保長材料啦,打晒小報告。哈哈哈

    好叻女,無串錯字。係咪同我隻小鬼同年紀呀?(六歲幾)

  3. “Please scold mommy"!! 好好笑呀! 😀

  4. 你喉嚨痛?保重。

    佢篤你,你又篤佢,齊齊做二五仔。
    你點教女呀?唉…

  5. 哈哈哈哈~末了还要來一句"plz scold mommy"
    哈哈哈哈哈。

  6. She is polite :DD pleeeeese post more, r&e 🙂

  7. 哈哈哈!
    好可愛!

  8. If you call her a tattletale, would she cry? If she does, then do it, for me.

  9. 阿包有做「辣妹」嘅天份。

  10. 天天:

    佢直情辣死人啦。

    jenni:

    可想而知,老師會幾頭痛。係呀,佢六月尾就七歲嘞,你個小鬼多大呀?

    wiwiana:

    小朋友已經鬧鬼我了。

    amo:

    我口痕啫。唉,不如你幫我教啦。

    cr:

    勁過你啲每日一篇正能量呢﹗

    michelle:

    你即係叫我又偷糖吃?

    臻媽:

    唉。

    lcl:

    喂,如果佢喊,點先?你係咪幫我搞掂佢?

    Redideal:

    辣妹著得好暴露架。

  11. I am sure you make her cry all the time, right? Haw haw. I think most kids don’t like to be called tattletales even though they know they are. According to reliable sources, many girls are tattletales at school, they like to tell on the boys ….

  12. lcl,

    hahahaha… I believe what your reliable sources said.

  13. 好喎!快啲嫁過嚟,我一定好好「教」佢。嘿嘿…

  14. 勁過我啲正能量無限多!:D

  15. amo:

    哈哈哈﹗等我問吓佢先。

    cr:

    每日發放添。

發表迴響

