不會在伴侶面前做的事?

有沒有什麼東西你是不會在老公/老婆面前做的?

如廁?

放屁?

化粧?

卸粧?

換衣服?

沖涼?

擤鼻涕?

挖鼻孔?

剪腳甲?

擠黑頭(4月15日後補)

剃腳毛(4月15日後補)

不好意思,以上我全都做齊。

23 responses to “不會在伴侶面前做的事?

  1. 我也做齊的 😀

  2. michelle:

    你好快手。

    好嘢﹗有同盟呀。

  3. 我與老公剛結婚後,晚上我在他面前放了一個屁,他大笑擁著我說我們而家真係夫妻啦。

  4. 看來我都做齊喎!!

  5. jenni:

    哈哈﹗你老公跟你一樣咁搞笑。

    gwen:

    又多一名同盟﹗

  6. 哈哈,我都有做齊,雖然有時放屁我都係會覺得有少少唔好意思而講句sorry… 😀

  7. wiwiana:

    唔……其實我也講sorry的。

  8. 周游:

    好多同道中人喎﹗

  9. 喂,讀食,唔得喎,你個list上面的野,我地個個都做得齊喎!! 有冇d勁d架? 😀

  10. wiwiana:

    阿妹,我原意是問大家有沒有一些勁啲的。

    嗱,你做第一個,爆個勁啲出嚟嚇瓜我地啦。

  11. 奕:

    不是答齊呀。

    你有什麼是不會在伴侶面前做的事?

  12. 我齊!再加「擠」暗瘡同剃腳毛!haha!

  13. 通常不會在伴侶面前做,不過伴侶要參觀亦無任歡迎。

  14. 個個答:齊晒,你就話同盟/同道中人
    我答齊你就話我,你蝦我,嗚~嗚~嗚~~

    好啦,講依樣啦。就喺——-擦香水喇!因為佢有鼻敏感。
    不過你一定嫌唔夠勁。

    >我原意是問大家有沒有一些勁啲的。
    其實你講果D已經係你呢個版既極限喇,snoopy都(以比較"溫和"嘅姿態)出齊咯,
    就算真喺再有核突D嘅嘢,你個版咁乾淨,我相信都冇乜人敢夠膽喺度放肆囉!
    你叫人講咪唧喺靠害 :p

  15. Redideal:

    噢,我也是啊。哈﹗

    等我後補先。

    Just Little Something:

    當然不會專登在伴侶面前做啦,只是不介意在你面前做而已。

    奕:

    你唔好彩囉,排在wiwiana後面。

    我反而對某些香水敏感,我自己一噴,就不斷打噴嚏。

    我不是要大家舉啲核突嘢呀。各人對這些的定義都有不同,有些人很介意在伴侶面前脫掉假牙的。

    有興趣可看這篇文:

    http://www.cnn.com/2009/LIVING/personal/01/01/lw.burp.dating/index.html

  16. 呵呵,咁我都"聽過"有人話結咗婚幾年都唔會比佢老公見佢落粧個樣(應該唔會差好多遮)。真喺唔知佢点堅持到咁耐,同埋仲可以繼續堅持多幾多年 🙂

  17. 奕:

    你呢排一定係好得閒了,連續幾次留了言。

    你舉那個例子有車淑梅份。而家不知還有沒有堅持了。

  18. 早排你話我好少黎打躉呀嘛,咪多D過黎打下牙較囉。

    借問聲呢…其實兩週一聚喺咪見到人出題就可以參加㗎(喺邊度睇㗎題目)?定喺會早啲知道題目(一個禮拜?),可以返去慢慢dok吖?

  19. 奕:

    謝謝捧場。

    其實冇乜嘢好寫,喺度塗鴉。

    你一定是沒有去看兩周一聚的網誌了。建議你去看看。

    題目是預早定的。有興趣寫的話可去報名,請點擊上一篇博文最後「這裡」兩隻大字。噢,不預先報名也可以的,你去交文就可以了。

  20. i’ve done them all….too

  21. dra:

    嘩,果然是C9呀﹗

發表迴響

