一粒眼瘡的長篇故事

小朋友的眼皮在去年中無端長了一粒如黃豆大的瘡。眼科醫生也不得其解,只說是什麼塞了。解決方法是:熱敷。

於是我們每天早晚兩次給小朋友眼皮用棉花熱敷,每次十五分鐘,連續一個多月,依然沒有好轉,於是又再看眼科醫生。醫生開了一隻配方藥膏,用了幾天,豆大的瘡看似縮細了一點。但那藥膏含類固醇,有醫學界人士說不宜使用多於七天,但醫生說不用擔心。

我們很擔心,於是不敢再用,繼續用熱敷法。如是者過了三個多月,眼瘡已縮小至綠豆般大。再看醫生,醫生仍說只有熱敷,別無他法。如果我們不滿意的話,他可以動手術割除眼瘡。

於是我們唯有死死氣繼續用熱敷。

有一天,跟一位曾在墨西哥做醫生的朋友談起小朋友的眼瘡。朋友說當地人會使用甘菊(camomile)熱茶敷眼,這是一種土法,還叫我們不妨一試。

不試也不信,敷了幾天,眼瘡果然慢慢縮細。一星期後,我們再去找醫生。那粒眼瘡已縮小至一粒酒米般大,醫生也說很奇妙。我們沒有告訴他我們用土法敷眼。

如是者,前後大半年,眼瘡已消失了。但是,為了預防眼瘡復發和確保沒有殘存份子,我們繼續用甘菊茶敷眼,次數減少至一天一次,只在臨睡前敷。

有一天,我跟小朋友說:「這粒眼瘡到底是從哪裡來的呢?」

小朋友想了一想,答:「我知道。」

原來元兇是爸爸之前買給她的盒裝潤唇膏,顏色太漂亮,小朋友當是眼影,胡亂塗在眼皮上﹗

31 responses to “一粒眼瘡的長篇故事

  1. 等我第時叫D patient試吓先, 事實係只有熱敷或手術兩個辦法, 我阿妹細個時候做過一次手術,之後那位置係無眼睫毛。

  2. 陰公! 亞形像故問攪到長期生眼挑針,都係貪靚累事. That would teach her a lesson. Glad to know that she is fully recovered.

  3. 以前小時侯亞公說用稻子(未去穀)扎一下就好,我未試過。

    不過試過陪親人因為眼瘡去做手術,在窩打老道有間眼科醫院的門診做,一塊消毒棉花涂了涂,也沒麻醉,然後醫生用金屬割斷眼瞼內側某些神經,以後這地方也不會發炎。很殘忍。

  4. 菲妮媽:

    我真的覺得很神奇。我其實之前說不如飲涼茶,可能是「毒」,我老公話沒根據。唉。

    lcl,

    嘩,為了小朋友,你竟然肯打中文﹗﹗﹗多謝先。佢好番了。

    小孜媽:

    聽你咁講已毛管豎起晒。

    我以前去眼科醫生處放膿,我已驚到震。

  5. Chamomile 真係好好, infant 有 gas pain, stomach problems 都可以飲, 又可以定神, 緊張, insomnia都得有用。

    小孜媽講得冇錯, 以前係眼科醫院 observe 時, 醫生講明細路 坐唔定係唔會打針, 正頭一刀割仲快。

  6. koala:

    我家常備camomile茶包的,睡前喝一杯,睡得也安寧。飲完茶包可以敷眼,第二朝眼紋也沒那麼明顯。

  7. 去眼紋都得??
    入貨先!
    之前買過黎浸浴camomile + 麥皮!你教架嘛!

  8. 臻媽:

    不可以去眼紋啦,只是看起來淡一些。

    我正在做實驗。看看可否去脂肪粒。

    不過沖涼那個潤膚功效是真的有效的。

  9. 我兒子(現在兩歲)已受眼瘡問題困擾近5個月,
    (情況﹕眼瘡都係如黃豆般大!熱敷後眼瘡無咁實,但無散!)
    可否詳細分享你醫治女兒的方法?
    甘菊在哪兒買? 是在藥房買嗎? 係咪即係菊花呀?
    點樣煲嫁? 落幾多甘菊同水? 煲幾耐?
    係咪將沾滿甘菊水既棉花放在眼蓋上即可? 要輕輕按摩嗎?

    因為我之前同兒子睇左3個醫生都醫唔好!
    我又唔想做手術,始終有風險,希望你可以分享一下!
    無限感激!

    我的e-mail是kkycarol526@yahoo.com.hk
    你可以e-mail回覆我嗎?
    Thank you very much!

  10. kkycarol:

    已覆了。

  11. 唔好意思打攪妳,因我兒子(六歲)都係有眼瘡問題,它已經都係大到好似黃豆咁,仲有d實,醫生已建議去做手術,但本身小兒身體狀況都不是太好,我驚全身麻醉的風險,所以好想知道妳的方法,可否給我一些資料教我如何處理。
    我的email : josephine201985a@yahoo.com.hk
    真的萬二分感謝。
    josephine

  12. 謝謝妳我已收到回覆,但我想問超市有d甘菊茶包又可唔可以 ?另要唔要之後埋d眼藥水去架 ?
    其實我小朋友d眼蒼唔係天生,仲要生係眼皮內,好難同佢搽藥,加上初期時若隱若現我地不以為然,冇想過後果咁勁。再加上佢身體比同齡差好多,所以驚手術風險增加。
    不過都好多謝妳的回覆,希望佢快d好番。

  13. Josephine:

    熱敷要慢慢來的,希望他快些好番。

    只是是甘菊chamomile就可以了。我們沒有滴眼藥水的。如果你不放心,建議你去看另一位眼科醫生問意見。

  14. 你好.. 本人都受眼瘡困擾
    成個幾月都未清
    想知道甘菊FU 眼既方法..
    好似上面KKYCAROL 問既野… 我EMAIL 係nicola720@hotmail.com
    請回覆呀~ 多謝你><

  15. 我想問甘菊熱茶敷眼點用法, 請回覆我, Thanks!
    email: gloriahuihui@hotmail.com

  16. gloria:

    謝謝留言,我已另撰一文專門回覆這個問題,請按這裡細閱,謝謝﹗

  17. 你好,我本人最近都受眼瘡之苦,看了3次西醫都只是塗藥及吃消炎藥,佢都寫紙我去專科睇,但都怕開刀…

    跟KKYCAROL一樣的問題,你可以詳細教我做嗎?

    十分多謝 🙂

  18. 引用通告: Readandeat覆大家治眼瘡的土法 | C9 Ai Mei Li 師奶愛美麗

  19. 甘菊在哪兒買?因為我個女也常生眼瘡。

  20. peter:

    我不知香港在哪裡可買到甘菊茶包,有人說在藥材鋪有散裝甘菊發售。

  21. thank you.我的眼瘡不見了,飲用camomile tea當水飲三天,真有效,thank you very much

  22. 你好我女女都長了兩粒在眼支皮上,很想問甘菊敷眼的方法。
    可以Email給我嗎?is_andycoco@hotmail.com

  23. 你好,我阿仔都長了一粒在眼皮上,很想問甘菊敷眼的方法。
    可以Email給我嗎?tanglaimei@yahoo.com.hk

  24. 想知詳細資料
    甘菊系邊買?

  25. 想知詳細資料
    甘菊系邊買?可說醫治眼瘡方法嗎?可e-mail:dairyma53@yahoo.com.hk

  26. 我仔生眼瘡生在眼皮內已3星期還未退,請問怎樣用甘菊水敷眼?是否需要每天飲埋甘菊水才有效呢?

  27. 我仔生眼瘡生在眼皮內已3星期還未退,請問怎樣用甘菊水敷眼?是否需要每天飲埋甘菊水才有效呢?可pm我bonniewong8850@msn.com

  28. 等我試試先,請問一日敷幾多次?敷完要不要用濕毛巾抺一抹?我個囡2歲,等你回覆,謝謝你

  29. 你好啊。我隻眼瘡生左成4個月了,前三個月無任何感覺,只係凸起小小,近呢一個月 開始覺得有d 唔舒服,又三眼皮。
    第一下去睇左眼科 就叫我熱敷,滴藥水,無任何效果,而且每次熱敷完都覺得反而大左,明顯左,就唔敢再敷。聽距地話係熱氣,就去睇中醫,食左十幾日,無效果。
    最後又睇左眼科,話一係打針,一係手術。兩樣都唔想就繼續熱敷、而呢次比左抗生素藥膏。但距講明未必有效果。
    前幾日睇到呢篇文章,開始泡甘菊,用d氣體薰隻眼。但都無咩效果。
    請問我應該點做?😭😂
    可以email 比我嗎?lanho.tina123@gmail.com

  30. 是用茶包定茶水熱敷?

發表迴響

