蛙鞋

見過這種鞋子嗎?

在雜誌上見過,已覺得奇醜無比。以為沒有人會穿吧。

有一次竟然在地鐵站見到一個年輕男生穿著。我第一個想法是:

很想跳過去一腳踏爆他的腳趾。

圖片來源:http://www.honolulumagazine.com/Honolulu-Magazine/Urban-Archaeology/March-2010/The-Next-Horrible-Shoe-Fad/

9 responses to “蛙鞋

  1. 真人不露相,我仲以為讀食份人好斯文添。

  2. >>很想跳過去一腳踏爆他的腳趾。

    我上星期都見到有人著,我個反應同你一樣!

  3. 嘩哈哈~XD

    個樣好爆,好想買對去沙灘著!

  4. 有啲想倒啲汽水落去,睇吓會唔會响腳趾間入水…..

  5. jenni:

    你不知我讀書時是波牛一名咩?

    我的朋友全都知我以粗魯出名,沒有人形容我是斯文的。

    xiao zhu:

    香港也有人穿?嘩,我們一人一邊踏爆一隻,哈哈﹗

    詩白爾:

    謝謝來訪﹗去沙灘可能會入沙。

    Just Little Something:

    你買對嚟試試。

  6. 咪嘞, 除咗對鞋太差外, 更唔想被踏爆腳趾…..

  7. Just Little Something:

    如果小朋友著的話可能會可愛嘅。

  8. 我覺得佢好似無着衫咁呀!

  9. 臻媽:

    我望極都唔順眼。

發表迴響

