我不窮,我只是沒有錢

我不窮,我只是沒有錢……

買豪宅;

坐頭等機艙;

吃和牛;

上太空……

13 responses to “我不窮,我只是沒有錢

  1. 我沒有錢.但精神上很富足.人也很快樂

  2. 和牛應該ok的
    :p

    開店賣和牛的et

  3. Tammy:

    其實我想講這個精神富足的,不過可能表達得不好。 😦

    estranger:

    係?我真的吃不起喎。

  4. 喺香港,買個三百呎單位都有有錢。

  5. amo:

    所以我肯定瞓街了。

  6. 我在日本三年也沒有吃過和牛…囧.

  7. 逸之:

    聞說和牛種牛死了過半,得番九條,你唔食恐怕有排冇得食呀。

  8. >所以我肯定瞓街了。

    依家香港有三百呎豪宅賣。

    >聞說和牛種牛死了過半,得番九條,你唔食恐怕有排冇得食呀。

    吓?發生咩事?疫症?
    澳洲都有出口和牛,平過日本。

  9. amo:

    我睇報紙講架,好像是疫症。

    澳洲和牛和日本和牛有沒有分別?

  10. >澳洲和牛和日本和牛有沒有分別?

    未食過澳洲和牛,冇得比喎。
    日本和牛唔同產地,味道都分別。
    何況我又唔係食過好多,除咗講得出好唔好食之外,有乜資格比?

    而且澳洲和牛分級法同日本唔同。
    有得食都要研究吓究竟食緊乜先有得比。

  11. amo:

    等我有銀先有機會去比較了。

  12. 我沒有錢!!
    可以卻很愛敗家!!

    ==!!

  13. copiking:

    哈﹗個個都有舖敗家癮的,視乎內容而已。

發表迴響

