facebook與微博

為何你一直堅持不玩facebook?

答:因為我的老友都不太愛上網的,叫我玩facebook的都是不太熟的朋友或學生。

你為何不玩twitter或微博?

答:因為要跟大家分享的都已寫在博上,無謂多此一舉另闢地盤了。最重要的是,我覺得自己的時間很寶貴,不想這樣將我的人生浪費在網上。

10 responses to “facebook與微博

  1. 鼓掌。支持。

  2. 有玩FB因可聯繫舊友和有生日提醒, 也有些小遊戲解悶.

    Twitter/微博就免了,我沒有追星, 也沒有無時無刻要講太多一句止的需要

  3. 我仲out ,twitter 唔玩,冇iPhone, facebook同 blog 開左幾乎荒蕪。

    都係個句,對得多電腦,唔太好,亦傷神。

    對於那些遊走各地盤仍游刃有餘的高手,我係佩服的。但小女實在才疏學淺,冇乜高見,睇人寫好過自己寫,同埋對太透露私隱的,我會落閘。

  4. “自己的時間很寶貴,不想這樣將我的人生浪費在網上。"

    xN !!!!!

  5. 好在你仲會寫blog!(ha..我驚冇得睇)

  6. 哈哈,我三樣有玩,但後兩者長期不更新。而fb在我的社交圈子已成為不可缺少的東西。

  7. 我正考慮不再寫博.

  8. cr:

    多謝多謝﹗

    Just Little Something:

    我不是沒有跟朋友用互聯網聯絡的,但我喜歡跟朋友講電話和寫信的。那些facebook的hihi不是不好,只是有點假。

    我奉旨不記得朋友生日的。有些朋友會很介意有人忘記自己生日的,那些我一定會記得的。哈﹗

    我也想過好不好寫啲一句起兩句止的話呢,但是,又覺得太濕碎,我邊有咁多嘢寫,難道去廁所放個屁也要報告一下?我又不是名人明星。

    selina:

    我只係得個知字。我沒有iphone的,ipad就有一個,不過放在抽屜成年都冇再聽了。平時冇時間聽。在家中又不會一條人聽咁怪。

    所以我儘量少對電腦,上班已經成日對住,回家又要對住,真的會嘔的。

    我本來以為自己也可以做這種高手的,不過,人生就得咁多時間,唔通就係咁對住個電腦做人?

    不過我不否認互聯網上有許多有用的資料,例如可以睇番以前的舊漫畫、卡通(我至愛)、聽吓舊歌。

    我現在越睇得多人地寫的博,越覺得自己無料呀﹗我寫嘢也有底線的。

    阿四:

    你直情係我嘅榜樣啦﹗

    Eva:

    博會繼續寫的,用來練練支筆。隨心啦。有就有,冇就冇囉。

    fi:

    我對facebook這種玩意是敬而遠之。人地玩我不會反對,畢竟各人有不同的取向。

    五點:

    你一定是找到與5C9溝通的更好方法了。

  9. 五點: 點解呀? 唔,早前才跟你說你處匯聚很多叻人,我返工無聊會上來看。唉,算吧,博主總有他理由,或者,係我衰多口。不過,咁快就揠旗息鼓,快左D兼反高潮左d喎。

    讀吃﹕你也不算冇料了…我倒是留言很勤力的,但寫blog真係維持唔到,係現實生活太蒼白了罷….唉。

  10. selina:

    多謝先。我太忙時也沒有時間怎樣寫博。咁你多啲出外了,不要呆在電腦旁了。

發表迴響

