自娛與娛人

小朋友最近轉死性,忽然翻看幾年前看過的粵語配音卡通片DVD。看完後,又要阿媽重演其中精彩劇情。

這一下,阿媽才發現自己很有模仿天份,而且記得劇中對白。

最令小朋友發笑的是哪一段的劇情呢?

就是多莉跟馬倫一同去悉尼的經歷。

第一段,重演次數最高,高至五分鐘內演五六次,小朋友一樣笑到停不了口。

阿媽扮多莉:「我識講鯨魚話的。」跟著拉長嘴將所有字讀得很不正,「佢個仔……」

阿媽分身扮馬倫:「好啦,你唔好扮嘞,你識鬼講鯨魚話咩,你而家似胃抽筋就真﹗」

多莉繼續拉長嘴:「喂……過嚟啦。」

馬倫:「你睇,條魚畀你嚇到走咗嘞。你咪鬼引佢過嚟呀,佢會食咗我地架。」

多莉:「佢唔食小丑魚架,佢食龍蝦仔架。」

跟住鯨魚將他們兩個一口吞下肚。

還有一段我很鍾意扮的:

多莉和馬倫游去海底深處。

多莉唱:「游水最嘆,游水最叻,游到東,游到西,游到海的深─深─深─處。」

馬倫:「多莉,你唔好唱啦,你嫌我仲唔夠煩呀?」

多莉在黑暗中尖叫:「邊個捉住我隻手?」

馬倫沒好氣地說:「係我。」

多莉:「你係邊個?你係我嘅……良心?」

馬倫:「係呀,我係你嘅良心,你最近幾好嘛?」

本來沒甚反應的阿爸,也忍不住探過頭來問:「你是否在扮Finding Nemo?」

18 responses to “自娛與娛人

  1. >馬倫:「多莉,你唔好唱啦,你嫌我仲唔夠煩呀?」

    呢句原文好似係類似「睇下,你而家唱到我個腦抹唔甩呢首歌喇!」好正, 因為細個同d 朋友亂唱歌時成日講呢句野!!! :>

  2. monurikian:

    你肯定原文係咁?「睇下,你而家唱到我個腦抹唔甩呢首歌喇!」我冇乜印象馬倫講過呢句話。

    仲有一幕我好鍾意扮嘅,就係大舊開會那段。

  3. 岩岩搵到 :>
    http://www.imsdb.com/scripts/Finding-Nemo.html

    MARLIN
    See, I’m going to get stuck now with that song now it’s in my head!

    我好鍾意呢齣戲呀! o個時嚮新加坡做野, 入戲院睇左三次咁上下!

  4. 好鐘意FINDING NEMO呀,都諗住買番dvd比bb睇.

    妳講的第一段真係好好笑,我自己有時都會無端端扮吓嚟玩架!

  5. 小朋友最近轉死性–that’s too mean, don’t you think?

  6. lcl,

    I don’t think so. Really? Maybe I’m a mean person.

  7. Gwen:

    我以前買了很多粵語配音的卡通片給小朋友看的。後來佢不肯看了,就算看都要指明要看英文版。

  8. monurikian:

    我看的是廣東話版,沒有這句話。

    噢,忘了告訴你,你上次講那套Toy Story3,我同小朋友去看了,3D版,真的很好看,還很有意思呢。你有沒有小朋友的?

  9. 沒有… 不過我們倒是儲了很多Pixar 的DVD/Blu-ray在家中,希望日後有機會跟小朋友分享. :>

    到時不知他/她有沒有興趣,也不知還有沒有器材去播放… 太長遠了。 :>

  10. monurikian:

    到時可能唔興卡通片了。

  11. 咁到時我會學你, 用d影碟黎出篇blog — 「欲罷不能的老餅時間: ’00年代卡通片」

    若果到時仲興blog o既話…

  12. monurikian:

    那時我都骨頭打鼓了。

  13. 剛剛才察覺你上月已在我的網誌留言 (我忘記了設定電郵通知…) 一直沒有回覆,對不起! (多謝大駕光臨!)

  14. monurikian:

    不要緊,我估你可能也不知道。所以,blogspot有這個先天的缺陷。

  15. peanutwatcher:

    當然識啦。唔係你以為我平時會同佢講雞腸??

  16. 但係我覺得你同廚神一定會講雞腸!

  17. peanutwatcher:

    這個當然啦。不過有時佢明我講的廣東話的。

發表迴響

