懶到加零一

我自問不算是懶人,但卻常常被人說我很懶。

今天下大雨,雨傘擱在浴缸內晾乾,我順手將小朋友濕透的泳衣也掛在浴缸上,有幾點水珠濺到雨傘上。

老公說:「你可不可以移開兩傘,不要讓它再弄濕呢?」

我隨手將兩傘拿出浴缸,移到坐廁上,說:「這樣可以嗎?」

老公搖頭說:「你真是絕品,從未見過有人像你這麼懶的。」

當你從早做到晚,除了在地鐵上坐了那十幾分鐘外,還要為那幾滴水珠憂心,我承認:我真的懶到加零一。

14 responses to “懶到加零一

  1. 唉!你中國香港新界同學會㗎!

  2. 乜呀?中國香港新界同學會會長。

  3. 廚神最憎食乜?一於連續煮3餐比佢食,小懲大戒!!

  4. Redideal:

    咪嘞,冤冤相報何時了。佢跟住煮番啲勁難吃的給我吃,我咪死?﹗

  5. *我以為廚神對烹飪好有要求,煮啲野唔會難吃,就算失手,佢應該會唔滿意添...

    *難吃的/不合味的好像只會由你接手,所以咪搞!!

  6. py:

    不喜歡吃的東西未必是難吃的,只是不合胃口,正如我煮牛腩,煮到幾好食都冇用,佢一樣不會吃的。如果我煮東坡肉,佢可能會反枱添。哈哈﹗

    佢煮dumpling也一樣,不是我們所說的餃子,是那種一團麵粉再加點醬油那種,我不太喜歡吃的。

  7. 冤冤相報何時了.
    that reminds me of afternoon b/w wuxia movies as uttered by none other than the legendary 于素秋.

    But 會長, you got to show him some color, maybe a strike, some industrial action (or non action) is warranted. Because you know members (in this case, chairwoman) of the Chinese Hong Kong New Territories Overseas Students Club aren’t to be belittled. 我華夏子女,實不能讓番邦蠻夷欺侮的。

  8. lcl:

    喂,你先係會長呀,會長。

    睇完你呢一段,我本來只想打三隻字就算:

    笑到暈。

    好,我今晚就煮佢最憎吃的豬腩肉,嘿﹗

  9. 煙肉多數都係豬腩肉整喎。
    唔通佢唔食煙肉?

    你一定唔夠我懶…(費事寫點懶法…)

  10. amo:

    佢很少食的。我老公比我吃得好健康的。

    你直情懶啦,咁耐冇晒人影。

  11. 我篇篇都有睇"口架”。
    冇留言=有影?

    我知我係懶。
    過幾日寄多幾份樂譜畀阿包彈囉。

  12. amo:

    佢暑假沒有時間怎練琴,所以彈得麻麻地。不要寄太深的。謝謝先。

  13. 小呆得到我"口既"遺傳+真傳,有時間都唔練琴。

    上次嗰份深唔深?
    其實深嗰啲我都唔敢買畀小呆彈。
    我上次寄畀你嗰份,佢都唔識彈。

    嗱!我今日留咗三次,唔好話我冇影。
    周末你都未必會蒲頭。

  14. amo:

    你直情勤力到離晒譜﹗

    你上一份好深呀。阿包邊有咁勁呀。佢一星期學個半小時,每天練15分鐘咋。佢彈得好開心呀,一邊彈一邊唱,我由鬼得佢。

發表迴響

