一剪泯恩仇

我一定是跟我的頭髮有仇。頭髮一長及肩,就不聽指揮。望著鏡子中沒精打采的頭髮,我就覺得自己面目可憎。

終於在一個周日的下午,我去髮型屋將頭頂青絲剪剩兩寸。清除雜草後花更香、樹更綠,精神為之一振。

短髮的我,五官更加突出,雖然不及Agyness Deyn般有型,但自問一點也不輸蝕。

圖片來源:

http://www.stylelist.com/2008/02/23/agyness-deyn-is-a-model-with-short-hair/

6 responses to “一剪泯恩仇

  1. 讀食姊姊
    我都好想似 Agyness Deyn 咁有型,及精神一振兩振。結果我去唐人街 up dup salon 飛,飛剰兩吋。不過完全睇唔出似 Agyness 依然偏口偏面好似馬蹓咁。我衣家好煩惱。想載假髮。今云真係比妳害死。

  2. 會長:

    乜咁玩吖﹗我發覺你打的中文好笑過你的英文喎。

  3. 通常剪得短髮都好睇既都係靚女….. 越短越靚。
    我唔得,一剪就薯頭、村姑,歸根究底,本身唔夠靚! 髮質又粗。哈。

  4. Selina:

    自問樣子不差,不過就老咗啲。哈﹗

  5. I am the same way. I can’t stand it when my hair even gets a bit long. I just got it cut today, and it feels so good. I don’t care if I look good with short hair or not!

  6. Lin,

    As long as you feel good, it doesn’t matter what you dress, what your hair style is. I always walk out the door without combing my hair. I like it.

發表迴響

