立法三章之一

小朋友常投訴我下班後入門口仍未放下手袋除下外套脫鞋一刻沒有馬上跟她玩。

所以,老公現在開始立法三章:

入門口後,至少讓我喘氣休息五分鐘,才可以叫我去玩。

玩什麼呢?

通常遊戲有幾種,但都不離損耗能量的:

  1. 做壽司:我在床上扮壽司,小朋友用被子將我從床尾捲到床頭,然後來回捲五六次。幸好是躺著,可以當睡覺時發惡夢暈船浪。
  2. 推點心車:小朋友扮點心車,讓我在屋內推來推去。這個我最怕,因為提完十幾磅餸菜回家,雙手已經很累。
  3. 追逐:這個最簡單。圍著餐桌追來追去至少幾十次。

幸好我也不笨,玩完這些遊戲後,我一定叫小朋友玩按摩。當然是小朋友替我按摩啦﹗

2 responses to “立法三章之一

  1. 只有五分鐘放下手袋除下外套脫鞋兼喘氣休息? 有小朋友真係幾辛苦!

    又做壽司又點心車(唔係太明點心車點郁…)又追逐又按摩? 有小朋友真係幾好玩!

  2. monurikian:

    即係扮車,舉起兩腳,我捉住佢對腳扮推車。推到手軟。不過,前晚沒有玩了,改玩枕頭大戰,打到手軟。

發表迴響

